Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby opis produktów prezentowanych w serwisie odpowiadał jak najwierniej ich stanowi faktycznemu i w ten sposób umożliwiał Klientowi podjęcie decyzji o zakupie. Z doświadczenia wiemy, że i tak zazwyczaj przed samym złożeniem zamówienia przez Klienta udzialamy dodatkowych informacji na życzenie. W przypadku gdyby Klient z różnych względów chciałby dokonać zwrotu – istnieje taka możliwość na poniżej wymienionych warunkach. Z naszego punktu widzenia najważniejsze jest, aby produkt wrócił do nas w stanie nienaruszonym – tak aby bez dodatkowych kosztów można go było z powrotem wprowadzić do oferty.
Anulowanie zamówienia:
- Klient może anulować zamówienie, jeżeli produkt nie został jeszcze przez nas wysłany; w takim przypadku zwracamy Klientowi wszystkie otrzymane przez nas środki pieniężne związane z tym zamówieniem; w przypadku gdy produkt już został wysłany oboowiązują warunki zwrotów opisane poniżej
Ogólne warunki zwrotów:
- Zwrotu można dokonać w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu przez Klienta
- Produkt powinien zostać zwrócony w stanie nienaruszonym
- Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient (zabezpieczenia produktu przed transportem, koszt transportu i/lub ubezpieczenie transportu)
- Zwrot płatności otrzymanej przez nas od Kupującego nastapi w terminie do 7 dni od otrzymania przez nas produktu z powrotem; preferowaną przez nas metodą płatności jest przelew bankowy na konto Kupującego
- W przypadku stwierdzenia istotnych uszkodzeń w zwróconym produkcie – pomniejszymy zwracaną kwotę Kupującemu o nasze koszty związane z usunięciem uszkodzenia
- Zawsze istnieje możliwość zamiany na inny produkt
Szczegółowe regulacje dotyczące procedury zwrotów w Regulaminie § 8 ZWROT ZAKUPIONYCH PRODUKTÓW